dimarts, 24 de juny del 2014

GRÀCIES

Gràcies a tots els nens, nenes i famílies del Pla de la Calma per fer-me viure els dies més feliços de la meva vida professional. I no estic exagerant, ara veureu per què:
Mai m'havia presentat a cap concurs amb els meus alumnes i la primera vegada que ho fem, guanyem!
El dia que vam llegir el guió del video a la classe, tothom es va entusiasmar i tothom es va posar a treballar de valent. Us vau aprendre el guio i vau fer els escrits en un cap de setmana; això vol dir que el premi és a parts iguals, per alumnes, mames i papes. El dilluns, en la primera prova de gravació, tothom se sabia el paper de memòria i ningú es va equivocar ni en un punt ni en una coma. Llàstima que no trobo la gravació per posar-la aquí, no valia perquè no us vaig dir que havieu de mirar a càmera.!
Primera recompensa: el premi.
Quan vam fer la sortida al Museu Memorial del Refugiat, la guia ens va felicitar perquè aquest nens i nenes de tercer van escoltar i intervenir molt millor que els alumnes d'ESO amb els quals treballa normalment. Vaig estar molt orgullosa de vosaltres i molt feliç escoltant les vostres intervencions, parlant de Les Corrandes d'Exili de Pere Quart, de les mines antipersones i dels camps d'extermini nazis...tot això en nens i nenes de 3r!: Segona recompensa
I finalment, el dia gran i memorable, poder sentir com la Laura, la Laia i el Ferran  llegieu al Parlament. La Cate es va emocionar i em va demanar els textos que havieu llegit. I poder sentir l'alegria i els aplaudiments de tots els companys...això no té preu! Només una ombra de tristor: en gaire bé tot el procés hi ha faltat el Samuel. Segur que ho hagués gaudit molt i, no per gust d'ell, s'ho ha perdut.
Gràcies nenes, nens, mames i papes del Pla de la Calma!
Bones vacances i bon estiu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada